Enpresen arteko faktura elektronikoaren kudeaketa
2024an enpresek fakturazio elektronikoa egin beharko dute, hornitzaileei ordaintzeko epeen kontrolari buruzko gardentasuna eskaintzeko.
Enpresen arteko fakturazio elektronikorako atzerako kontua hasi da
2022ko irailean sartu zen indarrean “SORTU ETA HAZI” Legea, zeinak, enpresen berrikuntza eta modernizazioa bultzatzeko neurriez gain, aldaketak sartzen baititu fakturazio-prozesuan. 2024tik aurrera, 8 milioi euro baino gehiago fakturatzen duten enpresek fakturak formatu elektronikoan egin, igorri eta jaso beharko dituzte. Helburua berankortasunari aurre egitea eta hornitzaileei ordaintzeko epeen abusua prebenitzea da.
2022ko iraila
18/2022 Legea indarrean sartzen da, "SORTU ETA HAZI" izenez ezagutzen dena.
2023ko udaberria
Erregelamendua argitaratzea, 18/2022 Legearen xehetasunak finkatuko dituena
2024
Fakturazioa >8M €duten kontu handiak
2025
Fakturazioa < 8M €duten gainerako enpresak
Zeintzuk dira faktura elektronikoa kudeatzeko Legeak ezartzen dituen eskakizun teknologikoak?
PDF formatuko faktura ez da onartuko. Kasu guztietan, dokumentu elektroniko bat egin beharko da soluzio edo plataforma digitalen bidez egituratuta, eta araudiaren erregelamendu-garapenean jasotako zehaztapen desberdinak bete beharko dituzte.
Gardentasuna
Fakturazio-prozesuaren egoerari buruzko informazio eguneratua eta gardena emateko gaitasuna.
Bateragarritasuna
Soluzio edo plataforma teknologikoen arteko doako interkonexioa eta elkarreragingarritasuna bermatzea
Eguneraketa
Estatuko eta nazioarteko lege-adostasuna, herrialde bakoitzeko araudi aldakorra egokitzeko gai dena
Faktura elektronikoen kudeaketa SAP bidez
SAP ENPRESA SAREA
SAP Business Network-ek enpresei Sorkuntza eta Hazkuntza Lege berriaren baldintzak betetzen laguntzen die. Hornitzaileekin digitalki lankidetzan aritzeko eta administrazio-karga murrizteko aukera ematen du, eraginkortasun operatibo handiena eta hornidura-bermea lortzeko.
25-30%
kostu gutxiago BPOn
60-80%
hornitzaileen ordainketa-kontsultetan
10-25%
hobekuntza hornitzaileen betetzean
Onurak
Erroreak murriztea
Sarea baliozkotzeko prozesu automatikoek akatsak edo eremuak osatu gabe dauden egiaztatuko dute, eta berehala artatzeko markatuko dituzte, errore orokorrak % 60raino murrizteko.
Produktibitatea hobetzea
Autozerbitzuko atariak fakturen eta ordainketen egoerari buruzko informazioa eskaintzen du, bezeroei deiak egiteko eta negozioa hazteko zereginetan aritzeko denbora murrizteko.
Prozesamendua bizkortzea
Fakturak prozesatzeko epeak laburtzen ditu, dokumentu-formatu ugari faktura elektroniko bihurtuz, eta bezeroek berehala entregatzen dituzte.
Garaiz ordaintzea
Fakturazio azkarragoak eta zehatzagoak ordainketa azkarragoa dakar. Prozesamendu digitalizatu eta automatizatuarekin, eskaeratik ordainketara arteko ziklo-denbora 75 arte murriztu dezakezu
Gastuen ikusgarritasuna eta hornitzaileekiko lankidetza hobetzen ditu automatizazioaren bidez
Fakturazio elektronikoarekin, posta-bidalketen edo galdutako fakturen atzerapenak saihesten dira. SAP Business Network-ek fakturak hobeto ikusteko, prozesatzeko malgutasun handiagoa izateko eta garaiz ordaintzeko aukera ematen du.
SIMPLIFIKATU
- Erosketa-aginduak elektronikoki trukatzea, eskaerak berrestea, abisuak, zerbitzu-orriak edo fakturak bidaltzea.
- Katalogo elektronikoak argitaratzearen bidez bezeroaren kontrola, lan-fluxua eta esperientzia hobetzea.
- Dokumentuen eta ordainketen egoera arakatzean ikusgarritasuna.
- SAP Business Aplikazioaren bidez edozein unetan eta lekutan informazioa eskuratzea.
EGOKITU/MOLDATU
- Iragazi eta hautatu zure dokumentuen zerrenda, erraz eskuratzeko eta jarraipena egiteko.
- Posta elektronikoaren, jakinarazpenen eta alerta mugikorren kontrol pertsonalizatua.
- Aberastu zure enpresaren profila eta pertsonalizatu jakinarazpenak.
- Sarbidea zehaztuta duten erabiltzaileak sortzen ditu, eta kontua enpresaren beharretara egokitzen du.
HAZI
- Hainbat bezero-harreman kontu bakar batean administratzen ditu.
- Identifikatu aukera berriak eta erraztu bezero berriek SAP Business Network-en koka zaitzaten.
- Hornidura-ekitaldietan eta negozio berrietara sartzeko ekitaldietan parte hartzea
- Dauden bezeroekiko harremanak sendotzen ditu eta berriak hazten laguntzen du
- Negozio-kalitateari buruzko informazioa eskuratzea.
Zergatik i3s?
SAP soluzioen ezarpenean eta euskarrian aditua den aholkularitza-enpresa bat gara. 20 urtetik gorako esperientzia du merkatuan. SAP erosketa eta fakturazio elektronikoko prozesuen soluzioen munduko liderra da mundu mailan, 8 milioi enpresa baino gehiagorekin SAP Business Network erabiliz.
Merkatuko liderrak
Gaur egun, munduko merkataritza-transakzioen % 77 SAP software-sistema batetik igarotzen dira. Hor sartzen dira 25 industria eta 440.000 erakunde baino gehiago. Gure bezero-base itzelak dagoeneko badiren negozio-sare dardaragarriak eraiki, hobetu eta bateratzeko aukera ematen digu.
Irtenbide eskalagarriak
SAPek esperientzia frogatua du Ariba Network, SAP Logistics Business Network eta SAP Intelligent Asset Management bezalako sare komertzialen eskalagarritasunean eta gaikuntzan, gaur egun lau milioi konpainia baino gehiago konektatzen baitituzte mundu osoan.
LEHIARAKO ABANTAILA
Enpresa indibidualetatik haratago hedatzen denez eta bazkide komertzialen arteko datuen eta informazioaren trukea errazten duenez, enpresek balio handiagoa eskain dezakete. Harreman komertzialak lehiarako abantaila bihur daitezke, sarearen adimena erabiliz.
Fakturazio elektronikoa
Eska ezazu zerbitzuari buruzko informazioa formulario hau betez.